Khamis, 30 April 2020

BBM3410Satu2020: Rule of Thirds (Normaliza Abd Rahim, 2019)

Assalamualaikum semua. Harini iaitu 1 Mei 2020, saya ingin berkongsi sedikit ilmu berkaitan rule of thirds. Rule of third sangat penting untuk mendapatkan gambar yang menarik dan sempurna. Harini, saya akan berkongsi tentang penggunaan rule of thirds untuk orang yang suka berswafoto. Saya akan beekongsi di facebook saya ye iaitu "Ikmal Hishamudddin". Saya ada beekongsi posting tersebut di bawah. Enjoy kay! Here we go!!!!





Rujukan: Normaliza Abd Rahim, 2019. Multimedia dalam Bahasa. Selangor: Penerbit UPM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBN3402Satu2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

 PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER IKMAL 197345 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Pada hari ini saya ingin berkongsi kepada semu...