Khamis, 13 Februari 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama saya ialah Mohamad Akhmar Ikmal bin Hishamuddin. Saya berumur 22 tahun dan berasal daripada negeri Johor. Saya merupakan anak yang ketiga daripada lima orang adik beradik. Saya sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia bagi program Bacelor Sastera Bahasa dan Linguistik Melayu. Saya amat berbangga mengambil program ini kerana ianya merupakan salah satu inisiatif untuk saya memertabatkan bahasa Melayu di negara Malaysia yang aman damai ini. Saya merupakan harapan keluarga untuk membantu mengubah nasib keluarga ke arah yang lebih baik. Semoga kita sama-sama berjaya di dunia dan di akhirat. Aamiin. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBN3402Satu2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

 PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER IKMAL 197345 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Pada hari ini saya ingin berkongsi kepada semu...